هرچی تو دلمه

دل نوشته ها

هرچی تو دلمه

دل نوشته ها

دوست

نازنین‌ِ ناسروده‌ ! اِی‌ دلیل‌ِ عاشقانه‌ !
با تو ساده‌ می‌رسم‌ من‌ ، از ترانه‌ به‌ ترانه‌ !
خنده‌ی‌ تو رمزِ بودن‌ ، رمزِ رویینه‌ شُدن‌ شُد !
سهم‌ِ من‌ از تو ، نگاهت‌ ، سهم‌ِ تو تمام‌ِ من‌ شُد !
با تو بی‌نیازم‌ از گُل‌ ، از چراغ‌ُ آب‌ُ مرهم !
با تو رو خاک‌ِ بهشتم‌ ، حتا تو هُرم‌ِ جهنم‌ !
اگه‌ گیج‌ُ گُنگ‌ِ حرفام‌ ، پیش‌ِ چشمای‌ تو لالم‌ !

عُمریه‌ که‌ بی‌قرارِ فتح‌ِ پاسخ‌ِ سوالم‌:

توی‌ کندوی‌ نگاهت‌ ، عسل‌ِ کدوم‌ بهشته‌ ؟
اِی‌ همیشه‌ پابه‌پا وُ اِی‌ همیشه‌ نانوشت






ه‌

نظرات 2 + ارسال نظر
کیمیا شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:19 ب.ظ http://tavalodabi.blogfa.com


حرف های دل رو باید گفت. اگه کسی نبود خوب میشه نوشت.

ترنم سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:56 ق.ظ http://www.khatereye-barani.blogfa.com

من دلم میخواهد خانه ای داشته باشم پر دوست
کنج هر دیوارش دوستانم بنشینند آرام
گل بگو گل بشنو
هر کسی میخواهد وارد خانه پر مهر و صفامان گردد
شرط وارد گشتن شستشوی دلهاست
شرط آن داشتن یک دل بی رنگ و ریاست
بر درش برگ گلی میکوبم
و به یادش با قلم سبز بهار مینویسم
ای دوست خانه دوستی ما اینجاست
تا که سهراب نپرسد دیگر خانه دوست کجاست!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد